Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Rowland S Howard...Sleep Alone


Πρώτα έσβησα τ'άστρα
γιατί είπες πως αυτά μας κυριαρχούσαν
Έπειτα δολοφόνησα τον Άρη
ήταν ο πιο άσπλαχνος.
Ακολούθησε μετά η ερωμένη του αυτοκτονώντας
Οι άλλοι στέκονταν εκεί βουβοί
καθώς προσπαθούσα να βρω την ηρεμία του μυαλού

Κάνε με να σκάσω
Σβήσε με
Δοκίμασέ με αν μπορείς
Αγάπη μου, δε θα σου δείξω τίποτα
είμαι ένας μισάνθρωπος

Αυτό είναι το ταξίδι,
στην άκρη της νύχτας,
δεν έχω συντρόφους
μόνο τον Σελίν στο πλάι μου
Δε χρειάζομαι τίποτα κι από κανέναν
η βελόνα είναι στο κόκκινο,
τίποτα για να χάσω,
τα πάντα είναι νεκρά.

Κάνε με να σκάσω,
Σβήσε με,
Σταμάτα με αν μπορείς.
Αγάπη μου, δε θα σου πω τίποτα
είμαι ένας μισάνθρωπος.

Ο ουρανός είν'άδειος/βουβός,
Η Γη ακόμα σαν πέτρα,
κι έτσι τίποτα δε βρίσκεται απάνω μου
Τώρα μπορώ να κοιμηθώ μόνος


Μετάφραση: ένα κορίτσι απ τη Λευκωσία κι ένα αγόρι απ' την Αθήνα

πάτα το play από κάτω τώρα