Δευτέρα, 1 Νοεμβρίου 2010

Ν.Γ. Λυκομήτρος...Ιχνηλάτες του Τέλους

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΗΘΗ

Μου ‘πες πως αδυνάτισα. Πράγματι, έχω χάσει πολλά κιλά παρόλο που τρέφομαι κανονικά. Το σώμα μου εξαϋλώνεται σαν να κάνει μια ιδιότυπη απεργία πείνας. Οι αισθήσεις μου έχουν εξασθενήσει. Σε λίγο δε θα μπορώ ν’ αντιληφθώ την παρουσία σου. Στο τελευταίο σου γράμμα μου υποσχέθηκες πως θα ‘ρθεις να με δεις. Όμως δε φάνηκες κι εγώ κουράστηκα να περιμένω. Αναρωτιέμαι αν φύλαξες τη φωτογραφία που σου έστειλα. Ελπίζω να με σκέφτεσαι πότε πότε. Τα φάρμακα τα έκοψα, δεν ωφελούσαν σε τίποτε. Μη μου ξαναγράψεις, αύριο φεύγω.

~ ~ ~

ΔΕΛΤΙΟ ΘΥΕΛΛΗΣ

Οι μικροαστοί συνεχίζουν να ζουν

τους ανούσιους έρωτές τους.

Απορώ πως αντέχουν ο ένας τον άλλο.

Η δυσοσμία του πλαστικού τους φιλιού

φτάνει μέχρι εδώ.

Μέσα στα γυαλιστερά τους κουτάκια με ρόδες

Περιφέρονται στους δρόμους της πόλης αγκαλιασμένοι

- μια επίφαση συντροφικότητας -

ενώ το τέλος τους είναι προδιαγεγραμμένο.

Τώρα κείτονται νεκροί στην άσφαλτο.

Το αίμα τους

είναι η μοναδική προσφορά στον βωμό του έρωτα.

Ν.Γ. ΛΥΚΟΜΗΤΡΟΣ

«ΙΧΝΗΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ»

Εκδόσεις Γαβριηλίδης

Περισσότερα ποιήματα του Νίκου στο προσωπικό του ιστολόγιο

ΕΔΩ