Κυριακή, 27 Ιουλίου 2008

Η Ελεύθερη Ένωση του Andre Breton


Η γυναίκα μου με κόμη φωτιάς από καυσόξυλα
Με σκέψεις αστραπών θερμότητας
Με μέση κλεψύδρας
Η γυναίκα μου με μέση ενυδρίδας ανάμεσα στα δόντια
Της τίγρης
Η γυναίκα μου με στόμα κονκάρδας και ανθοδέσμης αστεριών
Του μεγαλύτερου μεγέθους
Με δόντια αποτυπωμάτων άσπρου ποντικού πάνω στην άσπρη
Γη
Με γλώσσα από τριμμένο κεχριμπάρι και γυαλί
Η γυναίκα μου με γλώσσα μαχαιρωμένης όστιας
Με γλώσσα κούκλας που ανοιγοκλείνει τα μάτια
Με γλώσσα απίστευτου λίθου
Η γυναίκα μου με βλεφαρίδες μπαστουνάκια παιδικής
Γραφής
Με φρύδια άκρης χελιδονοφωλιάς
Η γυναίκα μου με κροτάφους από σχιστόλιθο στέγης
Θερμοκηπίου
Και υδρατμούς τζαμιών
Η γυναίκα μου με ώμους σαμπάνιας
Και πηγής με κεφάλια δελφινιών κάτω από τον πάγο
Η γυναίκα μου με καρπούς από σπιρτόξυλα
Η γυναίκα μου με δάκτυλα τύχης και άσου κούπα
Με δάκτυλα κομμένου σανού
Η γυναίκα μου με μασχάλες κουναβιού και καρπών
Οξιάς
Νύχτας του Αγίου Ιωάννου
Μυρτολιάς και φωλιάς σκαλαρίας
Με μπράτσα από αφρό της θάλασσας και υδατοφράκτη
Και μείγματος σιταριού και μύλου
Η γυναίκα μου με κνήμες αδραχτιάς
Με ωρολογιακούς μηχανισμούς και κινήσεις απελπισίας
Η γυναίκα μου με γάμπες από μεδούλι κουφοξυλιάς
Η γυναίκα μου με πόδια πρωτογράμματα
Με πόδια από αρμαθιές κλειδιών με πόδια καλαφάτηδων
Που πίνουν
Η γυναίκα μου με λαιμό από αξεφλούδιστο κριθάρι
Η γυναίκα μου με χώρισμα στήθους της Χρυσής Κοιλάδας
Και συνάντησης μέσα στην ίδια την κοίτη του χειμάρρου
Με στήθη της νύχτας
Η γυναίκα μου με στήθη θαλάσσιας φωλιάς του τυφλοπόντικα
Η γυναίκα μου στήθη χοάνης ρουμπινιού
Με στήθη φάσματος του ρόδου κάτω από τη δροσιά
Η γυναίκα μου με κοιλιά ξεδιπλώματος της βεντάλιας των
Ημερών
Με στομάχι γιγάντιο νύχι γαμψό
Η γυναίκα μου με πλάτη πουλιού που φεύγει κατακόρυφα
Με πλάτη υδράργυρου
Με πλάτη φωτός
Με σβέρκο από στρογγυλεμένη πέτρα και βρεγμένη κιμωλία
Και πτώση ποτηριού από το οποίο μόλις ήπιαμε
Η γυναίκα μου με γοφούς λέμβου
Με γοφούς πολυελαίου και μακριών φτερών βέλους
Και μίσχους φτερών λευκού παγωνιού
Ανευαίσθητης ζυγαριάς
Η γυναίκα μου με γλουτούς από αμμόλιθο και αμίαντο
Η γυναίκα μου με γλουτούς ράχης κύκνου
Η γυναίκα μου με ανοιξιάτικους γλουτούς
Με φύλο γλαδιόλας
Η γυναίκα μου με φύλο κοιτάσματος χρυσού και ορνοθορύγχου
Η γυναίκα μου με φύλο από φύκια και παλιές καραμέλες
Η γυναίκα μου με φύλο από καθρέπτη
Η γυναίκα μου με μάτια γεμάτα δάκρυα
Με μάτια μενεξεδένιας πανοπλίας και μαγνητικής βελόνας
Η γυναίκα μου με μάτια σαβάνας
Η γυναίκα μου με μάτια από νερό για να πίνεις στη φυλακή
Η γυναίκα μου με μάτια από ξύλο πάντα κάτω απ΄ το τσεκούρι
Με μάτια της στάθμης του νερού του επιπέδου του αέρα
Της γης και της φωτιάς